>

Angka Kegendotan

Latihan Menembak PKBM(L)

Assalamualaikum...ni aku nk cte pasl latihan menembak kt Lapang Sasar Sg Besi...kteowg pegi 28 mac kot...aku pon xbpe igt trikh dye...Yg aku taw sme dgn earth hour 2..haha...

Bru abes dgr taklimat G.I..pergh lame 2 taklimat dye...

ni lak antre Dak2 Pompuan kteowg...Cip aku kt blkg 2 pon smpt snyum..nmpk lak ade kmera..haha
cian dak junior kteowg..tetdo sbb lmbt sgt nk mnembak..haha


Ade yg blaja...Add MAth 2...hoho



Ni Plak second photographer...haha

Ade gak yg nk maket van NAVY..haha


Yg terMACHO...haha


AUG STAYER..PEnG2!


Menunggu giliran Menembak...hehe


Cip Aku Nk tembak...buu bajet..haha

3 PEnembak terbaek Cochrane..Cip Syamil, Nazirah, PO Halim(bpk angkt kteowg) , Fathul Aizat...

Dgn Amy Sewel...haha

Sblom Blk..BESh gle...

ni sume adelah kenangan pkbm(L) 2009
=]

8 budak gendot cube komen:

Adaww said...

bajet je angkat kening sebelah . x))

R Machomil said...

the rock kowt
haha

Anonymous said...

wehh asal pic aku ade 1 je???
hehehe

R Machomil said...

1 je?
ko sape
aku xknl
haha

Anonymous said...

ni yg jelous ni...nak tgk video menembak..

(akuygbersendirian_echa)

R Machomil said...

mne ade video
haha

Anonymous said...

ala, cam same je cam last year.. ade ke msuk kat bwh tanah cam dlu? x de kan?? hahaha...
( mnutup kejelesan ;p)
tp plg aku tak bleyh blah c azrul tuh!
seram dow bwk +math g mnembak!!! ><
ish3....

[ syida_syahid ]

R Machomil said...

haha
ko xde tmbak lg
cian
haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers