>

Angka Kegendotan

iPad terbaru dan tercanggih


Sape nk ipad, iphone atau yang seangkatan dengan bende-bende ni? Barang-barang canggih la katekan. Tapi aku takde pon bende-bende ni. Kos tak mencukupi. Tapi apa lah sangat ipad-ipad ni. Aku lebih teringin bende ni. Lagi dasyat dari ipad weh. Pecaye tak?


P/S: Gempak weh. Sape-sape tau bende ni kat mana? Share-share la dengan aku. XD

6 budak gendot cube komen:

Zehan Ilyana said...

teringin nak pakai ipad and iphone jugak.. T_T

Zehan Ilyana said...

hahaha sengal je,...
saya pun nak gak kalau ada ipad yang macam lelaki ni pakai..wahahaha

R Machomil said...

@teenager housemaid nanti saya carik mat saleh ni soh adiah kn kt awak k. XD

Hanisah said...

tak dapat nk tgk sekarang video tuhh =_____='

R Machomil said...

@hanisah takpe tgk nanti ok? XD

Hanisah said...

smpai skarang tak tengok2 lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers