>

Angka Kegendotan

Pengakhiran sebuah hibernasi

Hibernasi seekor beruang.

Bagi sesiapa yang taktau ape itu hibernasi, hibernasi adalah waktu tidur haiwan pada musim sejuk, mereka akan makan daging untuk menambah berat badan mereka sebelum berhibernasi. Kiranya tidur sampai musim panas la. Jadi aku pon macam tu la sebenarnya.

Ok. Huargh! Selamat pagi.. Dah bulan berapa ni? Dah lame rasanya aku berhibernasi. Akhirnya masa untuk bangun pon tiba, bangun pon sebab kena pindah asrama ke tempat lain yang lebih jauh daripada tempat belajar. Malas nye lah aku nak kemas barang kat hostel tu.

Gambar aku yang sedang berhibenasi ni comel ala-ala Bear kat atas kan? HAHA!

Time kena kemas-kemas barang, aku dah lah datang lambat, dengan berkat kesabaran yang begitu rendah aku pon datang mengemas barang aku, simpan barang-barang dalam kotak. Barang apa je aku nak simpan dah la rumah pon dekat je, so aku pon simpan bantal je la. HAHA. Machomil mengemas weh? Macam tak percaya la plak aku yang selalu mengelat ni terpaksa mengemas. HAHA

Gambar kawan aku ni yang kepenatan angkat barang dan kotak aku, KOTAK HATI ni. HAHA

Hoyeah! New House New Room! Control MACHO weh! HAHA

Lepas ni akan busy semula dengan kelas and assignmnent, harap-harap aku tak jadi macam ni la kan. Klik sini.

P/S: Adekah korang pernah berhibernasi juga? XD

8 budak gendot cube komen:

Akue Achik said...

kalah posing bruang tido..bruang lg xpki spek mata..heheh

cik dila.. said...

jangan berhibernate pulak time dalam kelas nanti.haha.

#follow sini weh :)

R Machomil said...

@akue achik. beruang takjumpe kedai spek.. HEHE

R Machomil said...

@cik dila kalo hibernate dlm kelas nnti bile bangun exam plak. lg susa. HEHE.
Follow? baiklah. bergoyang i follow i follow.. XD

Zehan Ilyana said...

hahaha!
spek mata hitam tu memang tak boleh tinggal, ey?
aiyaa inche machomil...
sugguh style lah berhibernasi pun tetap dengan sunglasses...xDDD

R Machomil said...

@teenagerhousemaid mmg xleh tgl spek walaupon hibernasi pada musim sejuk. tapi hibernasi machomil tak kire musim, HAHA XD

Zehan Ilyana said...

hahaha~
teruskanlah yep...:ppp

R Machomil said...

@teenagerhousemaid.. akan ku teruskan selagi ade kepale. HEHE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers