>

Angka Kegendotan

Pasar Seni Kuala Lumpur.

Assamualaikum. Apa itu Pasar Seni? Adekah tempat manusia membeli ikan pari, ayam tua ataupun petola? Salah sama sekali! Pasar Seni tidak menjual barang basah sepeti itu. Pasar Seni ada banyak barang-barang kraftangan dan merupakan salah satu tarikan pelancongan di bandar metropolitan kuala lumpur ni. Ia dibuka sejak tahun 1888. Fuh! tau plak aku bila ia dibuka kan? Rajin plak aku nak wat research bila benda ni bukak.


Aku nampak kat sini la sejak bila lahirnya Pasar seni ni. Nak tau lebih lanjut? Tanya lah pakcik google. xD

Motif?

Ni lah Warna Warni Malaysia. 

Dan kepada sapa-sapa yang terputus elektrik kat rumah tu boleh la pakai kipas ni. KOMPEM SEJUK. 

Eh? Hero mana lak ni? HAHA
P/S: MARILAH MELAWAT KUALA LUMPUR. Eceh aku promote kl. Leh la aku jadi Duta KL pasni. haha

0 budak gendot cube komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers