>

Angka Kegendotan

Burung oh burung

Ada seorang lelaki tua yang hobinya memelihara banyak burung. Pada suatu pagi, semua burung kesayangannya telah hilang. Merasa si pencuri sudah keterlaluan, lelaki tua itu pun membawa masalah ini di perjumpaan mingguan di kampungnya

.Lelaki tua : "Siapa disini yang ada burung?" Seluruh penduduk laki-lakisegera berdiri. Menyedari kesilapannya dalam cara bertanya, lelaki itumenambah "bukan itu maksud saya". Lalu di ajukan soalan yang lain.......

"maksud saya adalah, siapa yang pernah lihat burung?" Maka seluruh penduduk wanita berdiri. kerana menyedari pertanyaannya masihtidak betul, maka dengan muka merah dia menyambung, "maaf, bukan itu maksud saya".

Sekali lagi di cuba bertanya, "maksud saya adalah siapa yang pernah lihat burung yang bukan miliknya"? Separuh penduduk wanita berdiri.Muka lelaki itu makin merah, dan juga makin gugup, segera berkata lagi, "maaf sekali lagi, bukan ke arah itu pertanyaan saya, maksud saya adalah, siapa yang pernah lihat burung saya?"Lalu, Isteri lelaki itu pun pun berdiri....

4 budak gendot cube komen:

Adaww said...

nyet , wa tag lu . pegi bace kat page wa . hahah

R Machomil said...

mne nyet?

Anonymous said...

adoyai..
lwk2
kih3~~

dil0w

R Machomil said...

haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers