>

Angka Kegendotan

promoter stok bata

Berakhirnya semua kasut2 yg aku jaga... kaki pon da nk terpatah bediri d econsave..slme 10jam aku bdiri cm nk mati...sesekali aku curik2 duduk..haha..duduk pon tyme solt..reht 2jam blk siap tdo..hahaha...tp aku kje ni pon just gnty kwn aku yg nk blk asrama..so dye byr la cket kt aku..dua ari aku bdiri cm nk patah kaki...pergh!! skrg aku kembali menganggur..argh!! no money woo...cm lgu sudirman 2... "aku hanya insan biasa ingin juga hidup bahagia..ohoo nasibku aku penggangur ohoo nasibku aku penggangur" hehe.. mmg aku kene crik job ni..kusut2 weyh...muahahaaha



ni je kasut yg aku jage..hahaha

4 budak gendot cube komen:

emong said...

ouh penganggur terhormat skrg, deyyy

R Machomil said...

tq sbb hormat
hahaha

Anonymous said...

Dany..kasut2..singgit 2..hhhha

R Machomil said...

mai la bli murh2 dani
haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers