>

Angka Kegendotan

Hari Keusahawanan CRS 2009

tyme ari keusahawanan ni xrmai batch2 yg rapat dgn aku dtg owh..sdey je..ckp nk dtg la pas 2 xde pon...disebabkn pengawas duty umah antu n tuju lagu..aku ade ar amek cket gbr dowg ni..hehe..so aku ltak la gbr cket2 yg ade ni ek..hhehe




bainun amek gbr dgn antu..antu senyum 2..haha

ni msty mati merempit pas 2 da maty bekepit lak..kih3

apsal da bibir ko merah sgt ni,,byk kna cium ni..antu romeo..haha

eceh Joker la konon..haha

sian dowg kn..kih3


Senanye aku duty dj..tp sebuk g umah antu nk tgk ape pkmbgn kt sne...tp aku xduty dj pon..jln2 je lbh..hahaha






2 budak gendot cube komen:

syahid :) said...

hehe, yg rapat ngan ko temasuk aku ker? :P
bkn sngaje..
haih..
korang da jd antu stahun tp kena tunggu ari keusahawanan bru bleh wat umah.. sian...
hehe X)

Anonymous said...

abg hantar kat syanaz gambar2 syanaz masa hari keusahanan kat email nie gurl_sya202@yahoo.com.

* klu ada la :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers