>

Angka Kegendotan

Soalan Dan jawapan yang paling Unik.


Lama betol tak mengupdate blog ni. Ketandusan idea dan agak kesibukkan juga aku kebelakangan ni. Jadi aku nak gak update benda ni. Walaupon klise benda ni tapi aku nak gak simpan dalam blog aku. Lagipon bukan ramai bace blog aku. Aku je bace balik pas tu gelak sorang-sorang.
Ni lah soalan dan jawapan yang paling unik. Paling unik ke bangang sebenarnya? Kompius sekejap. HEHE


Antara soalan-soalan yang dikira bangang yang tetap akan ditanya :
 
1.             Bila orang nampak anda baring sambil menutup mata..
·                     Soalan :  Hyee!! tidur ker?
·                     Jawapan : Tak la, aku training macamana nak mati nanti..
     
      2.  Bayangkan anda membawa TV anda yang rosak berjumpa technician untuk dibaiki, mesti akan tetap  ditanya:
 
·                     Soalan : Nak baiki TV ke?
·                     Jawapan : Tak la, aku bosan! So saja aku bawak TV ni jalan-jalan.
     
      3.  Ketika anda baru bangun tidur dan mesti akan ada orang tanya:
·                     Soalan : hye! Baru bangun ?
·                     Jawapan : Ish! Tak ada lah, aku tengah tidur sambil berjalan-jalan ni..
    
       4.  Rakan anda Call telefon rumah anda dan..
·                     Soalan : Hello? .. Ada mana ?
·                     Jawapan : Kat sini haa! kat bus stop!!
     
     5.  Mereka nampak anda keluar dari bilik mandi dan dalam keadaan basah..
·                     Soalan : Eh, baru mandi ke?
·                     Jawapan : Ehh!! Mana ada, aku jatuh dalam lubang jamban tadi!!
    
     6.  Ketika anda berada di dalam toilet, pintu berkunci, tetap ada orang ketuk pintu dan tanya...
·                     Soalan : Ada orang tak?
·                     Jawapan : (*Suara cute*) Mana ada orang!! Taik yang bercakap ni!!

P/S: Pas ni sape-sape nak cube boleh la. Memang kalau duduk hostel bile bangun petang je soalan baru bangun ke? memang selalu sgt dapat. XD

1 budak gendot cube komen:

Zehan Ilyana said...

hahaha..
saya boleh try nak amalkan jawapan2 yang awak bagi ni..kekeke..


p/s: awak.........saya dah datang komen belog awak...:)
jadi, penungguan dah berakhir kan kan kan?
hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers