>

Angka Kegendotan

Cubaan menjadi babysitter

Semester break aku diisi dengan mengambil dan menghantar adek aku yang baru masuk tadika ke sekolah. Pagi2 lagi aku dah kena bangun untuk hantar adek aku pergi sekolah pas tu pukul 1120 kena amek dia balik plak. OK tipu aku just amek je tapi hantar tidak sebab mak aku hantar sebelom pergi office, time tu aku sedap dibuai mimpi indah jadi boboiboy halilintar.

Kelas Gak jadi boboiboy halilintar ni kn? HEHE

Jadi pukul 1120 aku pon pergi tadika dan amek adek aku. Biasanya adek aku nak pergi rumah maklong aku tapi tibe2 nak balik umah dok dengan aku plak. Jadi babysitter la aku nampaknya.

JADI MACAM MOVIE NI KE AKU WEH? HEHE

Balik rumah je adek aku cakap ade kerja sekolah. Ha? KERJA SEKOLAH? Kerja sekolah ape? Cardiovascular? Gastrointestinal Tract? Bukankah cuti aku nak rehatkan kan minda daripada semua ini? TIDAK!!! Jadi aku pon bukak la beg sekolah dia.. Owh kerja sekolah menulis huruf a dan e serta warnakan alif sampai dho. Kacang je kerja tu. Pegang tangan adek then tolong tulis n warna. 5 MINIT siap.
HA! Camni la lebeh kurang.

Kalo la Assigment dapat camni kan best. Senang kan? HEHE. Tapi kalau dapat pon mesti cmni. DRAW BlOOD CIRCULATORY SYSTEM AND COLOUR IT.

MESTI MASA LUKIS AKU AKAN MENYUMPAH2. DA LA AKU TAK RETI LUKIS SURUH COLOUR LAK TU. MANA NAK CEKAU COLOUR. HEHE

P/S: BERJAYA KAH AKU MENJADI BABYSITTER SAMPAI HABES CUTI SEMESTER NI?

2 budak gendot cube komen:

Emongg said...

Eleh. Baru sehari! Lepas jadi nurse, part time cikgu pulak? Hahaha

R Machomil said...

bese la... part time cikgu nti byk ank murid mint laak.. kekekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers